Home Actress Mehrave Sharifinia HD Instagram Photos and Wallpapers June 2017 Mehrave Sharifinia Instagram - ... سال ٩٢ بابت ساخت سريال "كيميا" ٦ ماه در آبادان و خرمشهر زندگى كرديم و جز خوبى و مهربونى از مردم جنوب چيزى نديديم. اون سال هوا خيلى بد نبود، غبار و مه صبحگاهى تا قبل از ظهر تموم مى شد و همه مى تونستن به كار و زندگيشون برسن. پاييز ٩٤ هم به مدت دو هفته براى صحنه هاى پايانى "كيميا" آبادان فيلمبردارى داشتيم. شب اول كه دستياران كارگردان لطف كردند و من رو به خيابون اميرى بردند تا خريد كنم باورم نمى شد در همون آبادانِ دوست داشتنى هستم! از شدت گرد و غبار چشمامون رو نمى تونستيم باز نگه داريم و وقتى برگشتيم به هتل كاروانسرا، لباس هامون كاملا كرم رنگ شده بود! اين عكس مربوط به همون شبه بدون اديت و هيچ فيلترى كيفيتش بده چون نمى تونستم درست ببينم ولى گرد و غبار هوا معلومه، رنگ آسمون عوض شده. نمى دونم چه كسى بايد چه كارى انجام بده كه مردم خوزستان هوا براى نفس كشيدن داشته باشن! پارسال پست گذاشتم امسال هم مى ذارم سالِ بعد هم مى ذارم ولى چه فايده؟ اين پست گذاشتن ها آيا واقعا به درد خوزستان مى خوره؟؟؟ ... پى نوشت: ١. چند وقته كه مى خوام كانال تلگرامم رو احيا كنم و سه تا خاطره ى ساده از روزهاى آبادان و مهربونى مردمش بخونم، امشب بعد از اجراى تئاتر "ترن" وقتى برگردم خونه حدود ساعت ١٢ شب، اولين خاطره رو باهاتون به اشتراك مى گذارم. خاطره از مردمِ خوب و گرم و مهربونِ جنوب كه اين روزها در شرايط سختى به سر مى برن و كارى از دست ما براشون برنمياد، جز همين كارهاى پيش پا افتاده كه فقط دلمون رو الكى خوش مى كنه. ٢."لبخندهاى احمقانه ى يك زن" به روز شد. ... #خوزستان #خوزستان_نفس_ندارد #خوزستان_فرزند_ناتنی_ایران_نیست #خوزستان_قلب_مردم_ایران_است #خوزستان_را_در_یابید

Mehrave Sharifinia Instagram – … سال ٩٢ بابت ساخت سريال “كيميا” ٦ ماه در آبادان و خرمشهر زندگى كرديم و جز خوبى و مهربونى از مردم جنوب چيزى نديديم. اون سال هوا خيلى بد نبود، غبار و مه صبحگاهى تا قبل از ظهر تموم مى شد و همه مى تونستن به كار و زندگيشون برسن. پاييز ٩٤ هم به مدت دو هفته براى صحنه هاى پايانى “كيميا” آبادان فيلمبردارى داشتيم. شب اول كه دستياران كارگردان لطف كردند و من رو به خيابون اميرى بردند تا خريد كنم باورم نمى شد در همون آبادانِ دوست داشتنى هستم! از شدت گرد و غبار چشمامون رو نمى تونستيم باز نگه داريم و وقتى برگشتيم به هتل كاروانسرا، لباس هامون كاملا كرم رنگ شده بود! اين عكس مربوط به همون شبه بدون اديت و هيچ فيلترى كيفيتش بده چون نمى تونستم درست ببينم ولى گرد و غبار هوا معلومه، رنگ آسمون عوض شده. نمى دونم چه كسى بايد چه كارى انجام بده كه مردم خوزستان هوا براى نفس كشيدن داشته باشن! پارسال پست گذاشتم امسال هم مى ذارم سالِ بعد هم مى ذارم ولى چه فايده؟ اين پست گذاشتن ها آيا واقعا به درد خوزستان مى خوره؟؟؟ … پى نوشت: ١. چند وقته كه مى خوام كانال تلگرامم رو احيا كنم و سه تا خاطره ى ساده از روزهاى آبادان و مهربونى مردمش بخونم، امشب بعد از اجراى تئاتر “ترن” وقتى برگردم خونه حدود ساعت ١٢ شب، اولين خاطره رو باهاتون به اشتراك مى گذارم. خاطره از مردمِ خوب و گرم و مهربونِ جنوب كه اين روزها در شرايط سختى به سر مى برن و كارى از دست ما براشون برنمياد، جز همين كارهاى پيش پا افتاده كه فقط دلمون رو الكى خوش مى كنه. ٢.”لبخندهاى احمقانه ى يك زن” به روز شد. … #خوزستان #خوزستان_نفس_ندارد #خوزستان_فرزند_ناتنی_ایران_نیست #خوزستان_قلب_مردم_ایران_است #خوزستان_را_در_یابید

Mehrave Sharifinia Instagram - ... سال ٩٢ بابت ساخت سريال "كيميا" ٦ ماه در آبادان و خرمشهر زندگى كرديم و جز خوبى و مهربونى از مردم جنوب چيزى نديديم. اون سال هوا خيلى بد نبود، غبار و مه صبحگاهى تا قبل از ظهر تموم مى شد و همه مى تونستن به كار و زندگيشون برسن. پاييز ٩٤ هم به مدت دو هفته براى صحنه هاى پايانى "كيميا" آبادان فيلمبردارى داشتيم. شب اول كه دستياران كارگردان لطف كردند و من رو به خيابون اميرى بردند تا خريد كنم باورم نمى شد در همون آبادانِ دوست داشتنى هستم! از شدت گرد و غبار چشمامون رو نمى تونستيم باز نگه داريم و وقتى برگشتيم به هتل كاروانسرا، لباس هامون كاملا كرم رنگ شده بود! اين عكس مربوط به همون شبه بدون اديت و هيچ فيلترى كيفيتش بده چون نمى تونستم درست ببينم ولى گرد و غبار هوا معلومه، رنگ آسمون عوض شده. نمى دونم چه كسى بايد چه كارى انجام بده كه مردم خوزستان هوا براى نفس كشيدن داشته باشن! پارسال پست گذاشتم امسال هم مى ذارم سالِ بعد هم مى ذارم ولى چه فايده؟ اين پست گذاشتن ها آيا واقعا به درد خوزستان مى خوره؟؟؟ ... پى نوشت: ١. چند وقته كه مى خوام كانال تلگرامم رو احيا كنم و سه تا خاطره ى ساده از روزهاى آبادان و مهربونى مردمش بخونم، امشب بعد از اجراى تئاتر "ترن" وقتى برگردم خونه حدود ساعت ١٢ شب، اولين خاطره رو باهاتون به اشتراك مى گذارم. خاطره از مردمِ خوب و گرم و مهربونِ جنوب كه اين روزها در شرايط سختى به سر مى برن و كارى از دست ما براشون برنمياد، جز همين كارهاى پيش پا افتاده كه فقط دلمون رو الكى خوش مى كنه. ٢."لبخندهاى احمقانه ى يك زن" به روز شد. ... #خوزستان #خوزستان_نفس_ندارد #خوزستان_فرزند_ناتنی_ایران_نیست #خوزستان_قلب_مردم_ایران_است #خوزستان_را_در_یابید

Mehrave Sharifinia Instagram – …
سال ٩٢ بابت ساخت سريال “كيميا” ٦ ماه در آبادان و خرمشهر زندگى كرديم و جز خوبى و مهربونى از مردم جنوب چيزى نديديم.
اون سال هوا خيلى بد نبود، غبار و مه صبحگاهى تا قبل از ظهر تموم مى شد و همه مى تونستن به كار و زندگيشون برسن.
پاييز ٩٤ هم به مدت دو هفته براى صحنه هاى پايانى “كيميا” آبادان فيلمبردارى داشتيم.
شب اول كه دستياران كارگردان لطف كردند و من رو به خيابون اميرى بردند تا خريد كنم باورم نمى شد در همون آبادانِ دوست داشتنى هستم!
از شدت گرد و غبار چشمامون رو نمى تونستيم باز نگه داريم و وقتى برگشتيم به هتل كاروانسرا، لباس هامون كاملا كرم رنگ شده بود!
اين عكس مربوط به همون شبه
بدون اديت و هيچ فيلترى
كيفيتش بده چون نمى تونستم درست ببينم ولى گرد و غبار هوا معلومه،
رنگ آسمون عوض شده.
نمى دونم چه كسى بايد چه كارى انجام بده كه مردم خوزستان هوا براى نفس كشيدن داشته باشن!
پارسال پست گذاشتم
امسال هم مى ذارم
سالِ بعد هم مى ذارم ولى چه فايده؟
اين پست گذاشتن ها آيا واقعا به درد خوزستان مى خوره؟؟؟

پى نوشت:
١. چند وقته كه مى خوام كانال تلگرامم رو احيا كنم و سه تا خاطره ى ساده از روزهاى آبادان و مهربونى مردمش بخونم،
امشب بعد از اجراى تئاتر “ترن”
وقتى برگردم خونه
حدود ساعت ١٢ شب، اولين خاطره رو باهاتون به اشتراك مى گذارم.
خاطره از مردمِ خوب و گرم و مهربونِ جنوب كه اين روزها در شرايط سختى به سر مى برن
و كارى از دست ما براشون برنمياد، جز همين كارهاى پيش پا افتاده كه فقط دلمون رو الكى خوش مى كنه.

٢.”لبخندهاى احمقانه ى يك زن” به روز شد.
… #خوزستان
#خوزستان_نفس_ندارد
#خوزستان_فرزند_ناتنی_ایران_نیست
#خوزستان_قلب_مردم_ایران_است
#خوزستان_را_در_یابید | Posted on 19/Feb/2017 19:00:24

Mehrave Sharifinia Instagram – 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻…
بهار گاهى زودتر از راه مى رسد!
تبريك به اصغر فرهادى 
و تشكر بابت حال خوبى كه به مردمِ ايران هديه كرد… .
.
.
#اسكار #اصغر_فرهادى #فروشنده #دومين_اسكار #دومين_اسكار_اصغر_فرهادي
#oscar #the_salesman
Mehrave Sharifinia Instagram – …
از عكس‌هاى تگ‌شده متوجه شدم كه 
گويا شبكه‌اى سريال امام على(ع) رو پخش مى‌كنه.
من در يك قسمت از اون سريال حضور داشتم، در نقش كودكى قطام. 😊
فكر مى كنم حدود ١١ سالم بود، با يك گريم بامزه و گيس‌هاى بافته‌ى مشكى.

دو سه تا عكس پيدا كردم از اون روزهاى خوب و تجربه بسيار ارزشمند دوران كودكى
🌺
يادش به خير

Check out the latest gallery of Mehrave Sharifinia