Sama El-Masry Instagram – ههههه…انا سيساويه اه وباطبل اه طبعا دي حقيقه عشان ماتشتموش ع الفاضي بس ومعروف عدائي وكرهي للإخوان من وهم في الحكم ماباعملش بطله يعني دلوقتي…بس صراحه الفيديو عجبني فشششخ بقي الواد قردوغان بعد كل الحوارات دي يطلع باعت ليبيا ٣٥ جندي بس؟؟ احيييه دا ميكروباص الوراق ياحمار بيشيل ٥٠ واحد غير اللي قاعدين علي رجل السواق والمتشعبطين ع الباب يابغل 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 | Posted on 11/Jan/2020 13:25:45
Check out the latest gallery of Sama El-Masry



