Sama El-Masry Instagram – بقولكم ايه…البوست بتاع كل سنه دا اللي بيظعر بس في احتفالات عيد الشرطه مش عايزاه يتشير ذي مابتعملوا كل سنه…التاتو بتاع النسر اللي علي كتفي دا بتاع نسر الأهلي مش بتاع الداخليه…اظن الرساله وصلت ياعسل انت وهو وهي ولا ايييه؟؟🙄🙄🙄 | Posted on 24/Jan/2020 19:47:20
Check out the latest gallery of Sama El-Masry



