Home Actress Shabnam Moghadami HD Instagram Photos and Wallpapers March 2021 Shabnam Moghadami Instagram - یه قِسم آدمایی هستن، بهشون می گن سَر به کار و دِل به یار...سرشون به زندگی و کارشونه و دور از زردگرایی ، دور از جریان‌های به ظاهر جذاب و در باطن مخرب، فارغ از حواشی و متمرکز بر اصل ، راه ِ خودشون رو می رن و کاری م به کار هیچکی ندارن و حتی به زورم نمی شه براشون حاشیه ساخت و به حاشیه کشوندشون. . یه قِسم آدمایی هستن از ادا و اطوار و شوآف گریزون! خود ِ خودشونن...خنده شون خنده س از ته دل، گریه شون گریه س...گاهی از سر ِ شوق ، گاهی از روی غصه و دلتنگی...نه عارفن نه فرشته...آدم معمولی اما واقعی و بی فیلم و ادا... خود ِ خود ِ واقعی شون معلومه از وجنات و کِرد و کارشون. . یه قِسم آدمایی هستن درد و غم و غصه شون پنهون ِ دل ِ خودشونه خنده و خوشی ِ هرچند کمرنگ شون عیان و تو روی همه ...دوستا و مردمون خنده شونو می بینن و گریه هاشونو نه! . یه قِسم آدمایی هستن نه که ندونن نه که نفهمن چی می گذره دور و برشون...چی تو‌ دل ِ رفیقْ نماهای اطرافه ...چی تو ذات ِپلید ِ بعضی هاس... اما انقدر مراعات و مصالحه بلدن که شر و شور به پا نکنن و بگذرن و چشم ببندن. . اگه از این دست و از این قِسم آدما هستین. آرامش و بی حسرتی و دلْ باخدایی و صلح ِ درون و یه گوش در یه گوش دروازه گی و بی‌آزاری و نوع‌دوستی و خنده ی مدام تون برقرار. در پناه خدا باشین . عکس از پیام جان ایرایی.تهران. مهرماه ۹۸

Shabnam Moghadami Instagram – یه قِسم آدمایی هستن، بهشون می گن سَر به کار و دِل به یار…سرشون به زندگی و کارشونه و دور از زردگرایی ، دور از جریان‌های به ظاهر جذاب و در باطن مخرب، فارغ از حواشی و متمرکز بر اصل ، راه ِ خودشون رو می رن و کاری م به کار هیچکی ندارن و حتی به زورم نمی شه براشون حاشیه ساخت و به حاشیه کشوندشون. . یه قِسم آدمایی هستن از ادا و اطوار و شوآف گریزون! خود ِ خودشونن…خنده شون خنده س از ته دل، گریه شون گریه س…گاهی از سر ِ شوق ، گاهی از روی غصه و دلتنگی…نه عارفن نه فرشته…آدم معمولی اما واقعی و بی فیلم و ادا… خود ِ خود ِ واقعی شون معلومه از وجنات و کِرد و کارشون. . یه قِسم آدمایی هستن درد و غم و غصه شون پنهون ِ دل ِ خودشونه خنده و خوشی ِ هرچند کمرنگ شون عیان و تو روی همه …دوستا و مردمون خنده شونو می بینن و گریه هاشونو نه! . یه قِسم آدمایی هستن نه که ندونن نه که نفهمن چی می گذره دور و برشون…چی تو‌ دل ِ رفیقْ نماهای اطرافه …چی تو ذات ِپلید ِ بعضی هاس… اما انقدر مراعات و مصالحه بلدن که شر و شور به پا نکنن و بگذرن و چشم ببندن. . اگه از این دست و از این قِسم آدما هستین. آرامش و بی حسرتی و دلْ باخدایی و صلح ِ درون و یه گوش در یه گوش دروازه گی و بی‌آزاری و نوع‌دوستی و خنده ی مدام تون برقرار. در پناه خدا باشین . عکس از پیام جان ایرایی.تهران. مهرماه ۹۸

Shabnam Moghadami Instagram - یه قِسم آدمایی هستن، بهشون می گن سَر به کار و دِل به یار...سرشون به زندگی و کارشونه و دور از زردگرایی ، دور از جریان‌های به ظاهر جذاب و در باطن مخرب، فارغ از حواشی و متمرکز بر اصل ، راه ِ خودشون رو می رن و کاری م به کار هیچکی ندارن و حتی به زورم نمی شه براشون حاشیه ساخت و به حاشیه کشوندشون. . یه قِسم آدمایی هستن از ادا و اطوار و شوآف گریزون! خود ِ خودشونن...خنده شون خنده س از ته دل، گریه شون گریه س...گاهی از سر ِ شوق ، گاهی از روی غصه و دلتنگی...نه عارفن نه فرشته...آدم معمولی اما واقعی و بی فیلم و ادا... خود ِ خود ِ واقعی شون معلومه از وجنات و کِرد و کارشون. . یه قِسم آدمایی هستن درد و غم و غصه شون پنهون ِ دل ِ خودشونه خنده و خوشی ِ هرچند کمرنگ شون عیان و تو روی همه ...دوستا و مردمون خنده شونو می بینن و گریه هاشونو نه! . یه قِسم آدمایی هستن نه که ندونن نه که نفهمن چی می گذره دور و برشون...چی تو‌ دل ِ رفیقْ نماهای اطرافه ...چی تو ذات ِپلید ِ بعضی هاس... اما انقدر مراعات و مصالحه بلدن که شر و شور به پا نکنن و بگذرن و چشم ببندن. . اگه از این دست و از این قِسم آدما هستین. آرامش و بی حسرتی و دلْ باخدایی و صلح ِ درون و یه گوش در یه گوش دروازه گی و بی‌آزاری و نوع‌دوستی و خنده ی مدام تون برقرار. در پناه خدا باشین . عکس از پیام جان ایرایی.تهران. مهرماه ۹۸

Shabnam Moghadami Instagram – یه قِسم آدمایی هستن، بهشون می گن سَر به کار و دِل به یار…سرشون به زندگی و کارشونه و دور از زردگرایی ، دور از جریان‌های به ظاهر جذاب و در باطن مخرب، فارغ از حواشی و متمرکز بر اصل ، راه ِ خودشون رو می رن و کاری م به کار هیچکی ندارن و حتی به زورم نمی شه براشون حاشیه ساخت و به حاشیه کشوندشون.
.
یه قِسم آدمایی هستن از ادا و اطوار و شوآف گریزون! خود ِ خودشونن…خنده شون خنده س از ته دل، گریه شون گریه س…گاهی از سر ِ شوق ، گاهی از روی غصه و دلتنگی…نه عارفن نه فرشته…آدم معمولی اما واقعی و بی فیلم و ادا…
خود ِ خود ِ واقعی شون معلومه از وجنات و کِرد و کارشون.
.
یه قِسم آدمایی هستن درد و غم و غصه شون پنهون ِ دل ِ خودشونه خنده و خوشی ِ هرچند کمرنگ شون عیان و تو روی همه …دوستا و مردمون خنده شونو می بینن و گریه هاشونو نه!
.
یه قِسم آدمایی هستن نه که ندونن نه که نفهمن چی می گذره دور و برشون…چی تو‌ دل ِ رفیقْ نماهای اطرافه …چی تو ذات ِپلید ِ بعضی هاس… اما انقدر مراعات و مصالحه بلدن که شر و شور به پا نکنن و بگذرن و چشم ببندن.
.
اگه از این دست و از این قِسم آدما هستین. آرامش و بی حسرتی و دلْ باخدایی و صلح ِ درون و یه گوش در یه گوش دروازه گی و بی‌آزاری و نوع‌دوستی و خنده ی مدام تون برقرار. در پناه خدا باشین .
عکس از پیام جان ایرایی.تهران. مهرماه ۹۸ | Posted on 11/Feb/2021 20:00:41

Shabnam Moghadami Instagram – شد شیش سال بابا…امروز شد شیش سال که رفتی.خیالم راحته که جات تو دل ِ آسمون و تو بالا بلندای ِ بهشت از جای ما خیلی بهتره …خیالت راحت باشه که همون جور زندگی می کنم که یادم دادی، می تونم بگم تازگی‌ها در قورت دادن تلخی ها و‌ دم نزدن، در تحمل و…تحمل و…تحمل از توام جلو زدم!… خوبه یا بد نمی دونم اما اینجوره…دلم برات تنگ شده خیلی…از اینکه زیاد به خوابم می آی خیلی ممنونم.
#پدر
Shabnam Moghadami Instagram – الان …دقیقاً همین حالا دلم می‌خواست اینجا می بودم…که خودم رو و روح و روان و جان و قلبم رو بسپرم به این بادی که می‌وزه روی مرداب…همین لحظه، همین حالا…دلم تماشای گل‌های روییده به مرداب رو خواست …صورتی‌ها، سفید‌ها، که اینطور می رقصیدن در باد…کاش ممکن بود همین لحظه همین جا بودن…
.
اینجا مرداب انزلی ست. به تاریخ تابستان ِ سالی که گذشت.

Check out the latest gallery of Shabnam Moghadami