Christine Koht Instagram – Første arbeidstegning av rosa ballkjole. Jeg ser den for meg 💗 så har jeg googlet sykurs, for jeg kan ikke sy en kjole uten kurs. Det er noe som heter syakademiet. Har dere noen tips til bra kurs ? Jeg elsker at noen av dere thar lyst å hjelpe meg . Det hadde jo vært gøy å møte noen av dere som er gode til å sy – Så kan dere også være med i denne serien ” koht syr sin 1.kjole” selvom jeg overhodet ikke kan sy. Jeg har også tenkt på symaskin. Hvilken type ?
Det er mye å tenke på.
Burde jeg sy en enklere kjole først ? | Posted on 02/Jan/2017 01:10:11
Check out the latest gallery of Christine Koht



