Home Actress Shabnam Moghadami HD Instagram Photos and Wallpapers August 2022 Shabnam Moghadami Instagram - . بر باغ ما ببار! بر باغ ما که خنده ی خاکستر است و خون باغ درخت مردان این باغ باژگون... ما در میان زخم و شب و شعله زیستیم در تور تشنگی و تباهی با نظم واژه های پریشان گریستیم… بر باغ ِ ما ببار! بر داغ ِ ما ببار… . به یاد و برای آبادان که یک ایران این روزها جگر‌خون ِ اوست …با عرض ِ تسلیت ِ هزار باره. شعر ،استاد #محمد_رضا_شفیعی_کدکنی . #آبادان_تسلیت #متروپل_آبادان آواز: @mozhdeh_music موسیقی: @_hoomir_ کلیپ: @asal.bassir

Shabnam Moghadami Instagram – . بر باغ ما ببار! بر باغ ما که خنده ی خاکستر است و خون باغ درخت مردان این باغ باژگون… ما در میان زخم و شب و شعله زیستیم در تور تشنگی و تباهی با نظم واژه های پریشان گریستیم… بر باغ ِ ما ببار! بر داغ ِ ما ببار… . به یاد و برای آبادان که یک ایران این روزها جگر‌خون ِ اوست …با عرض ِ تسلیت ِ هزار باره. شعر ،استاد #محمد_رضا_شفیعی_کدکنی . #آبادان_تسلیت #متروپل_آبادان آواز: @mozhdeh_music موسیقی: @_hoomir_ کلیپ: @asal.bassir

Shabnam Moghadami Instagram - . بر باغ ما ببار! بر باغ ما که خنده ی خاکستر است و خون باغ درخت مردان این باغ باژگون... ما در میان زخم و شب و شعله زیستیم در تور تشنگی و تباهی با نظم واژه های پریشان گریستیم… بر باغ ِ ما ببار! بر داغ ِ ما ببار… . به یاد و برای آبادان که یک ایران این روزها جگر‌خون ِ اوست …با عرض ِ تسلیت ِ هزار باره. شعر ،استاد #محمد_رضا_شفیعی_کدکنی . #آبادان_تسلیت #متروپل_آبادان آواز: @mozhdeh_music موسیقی: @_hoomir_ کلیپ: @asal.bassir

Shabnam Moghadami Instagram – .
بر باغ ما ببار!
بر باغ ما که خنده ی خاکستر است و خون
باغ درخت مردان
این باغ باژگون…
ما در میان زخم و شب و شعله زیستیم
در تور تشنگی و تباهی
با نظم واژه های پریشان گریستیم…
بر باغ ِ ما ببار!
بر داغ ِ ما ببار…
.
به یاد و برای آبادان که یک ایران این روزها جگر‌خون ِ اوست …با عرض ِ تسلیت ِ هزار باره.
شعر ،استاد #محمد_رضا_شفیعی_کدکنی
.
#آبادان_تسلیت
#متروپل_آبادان
آواز:
@mozhdeh_music
موسیقی:
@_hoomir_
کلیپ:
@asal.bassir | Posted on 29/May/2022 11:59:17

Shabnam Moghadami Instagram – .

ممنون ِ محبت ِ همگی.همه‌ی دوستان ِ اینجا.
دلْ‌نگرانی‌ها و محبت‌تان روی چشم و قلبم .
من هستم .
من هم مثل همه…دارم سعی می‌کنم برقرار بمانم و کم نیاورم.جان می‌کنم زیر بار غصه کمر خم نکنم و له نشوم زیر آوار رنج…نپوکم…نرومبم…نمیرم.
دیگر سخت است،یعنی خیلی سخت است حرف ِ امید و لبخند و فردا و آینده زدن…سخت است عادی‌نمایاندن ِ همه چیز ِ این زندگی و این روزگار و سپید‌نمایی و چشم‌بستن روی این همه اضطراب و دلهره که دارد دل و روح‌مان را می‌خورد…سخت است و بیهوده.
زخم را…این همه‌ زخم را،دشواری را، درد را نمی‌شود نادیده گرفت و گذشت.اما می‌شود انتشارش نداد.تلاشم این است تلخی را تکثیر نکنم،حتی‌اگر از عمق ِ جان تلخم و با تمام ِ یاخته‌های جسمم در رنج،باز می‌کوشم تلخ و تاریک نمانم و به روشنی بیاندیشم و به هرچه آبی که آسمان دارد…که دریا دارد…به هرچه نور که آفتاب دارد…به هرچه بزرگی که خدا دارد.
من هستم و خوبم و به‌ عزلت ِ خود خزیده‌ام عجالتاً.و شکر که زیر ِسایه‌ی لطف پروردگار ِ مهربانم و دستم همواره در دست ِ اوست.و سپاس ِ هزارباره برای پی‌جویی و دلْ‌جویی ِ شما مهربانان.
.
عکس مال ِ بهار ِ۹۷ است،پیشاکرونا که جهان شکل ِ دیگری داشت انگار.
اینجا جاده‌ی اردکان به پیر ِ سبز .یزد ِ زیبا.
Shabnam Moghadami Instagram – .
چه جان‌های جوانی که رفت …چه خون‌ها که ریخت،چه گل‌ها که پرپر شد،..تا حتی به قدر ِ‌ یک بند ِ انگشت، کم و کسر نشود از تن ِ خسته‌ی مادر ِ وطن…از خوزستان ِ عزیز ،از خوزستان مان…
جان ِ عزیزشان را دادند تا سال‌ها بعد،سوم خرداد که شد، ما سربالا بگیریم و گردن افراخته به شهامت‌شان افتخار کنیم و به هم تبریک بگوییم…عکس ِ محمد جهان‌آرا هاو همت و باکری ها و همه سرداران ِ غیور ِ دفاع ِ هشت‌ساله را با شعر‌ها و نثرهای زیبا و پرمعنا منتشر کنیم و به آن‌ها و به خود ببالیم…مثل ِ همان وقت‌ها شیرینی توی ِ خیابان‌ها پخش کنیم و به بلاهت و جسارت ِ صدام از ته دل بخندیم…
حالا امروز چه جای تبریک؟ چه جای ِخوشی و خرسندی؟وقتی آبادان که برادر ِ تنیِ خرمشهر است و پاره‌تن ِ وطن،سیاه پوش است و همه ایران غصه‌دار و غمگین؟

محمد جهان آرا…سردار،آقا…‌چه خواستی و چه فکر کردی و چه شد!!
روانت غرق نور و آرامش…
الهی که آبادانت،خرمشهرت،خوزستانت…خانه‌ات…بالاخره روزی آباد …و‌ دل ِ مردمانش بی‌غم.چنان‌که تو و هم‌رزمانت می‌خواستید.

#آبادان_تسلیت 
#خوزستان_تسلیت
ایرانم_تسلیت
#سوم_خرداد 
#محمد_جهان_آرا

Check out the latest gallery of Shabnam Moghadami