Home Actress Shabnam Moghadami HD Instagram Photos and Wallpapers August 2022 Shabnam Moghadami Instagram - . نسل ِ من کم سختی و گرفتاری و محدودیت و درموندگی ندیده در طول ِ زندگیش…این جا که گیر کردیم ولی یه تنگنای عجیب و جدیده!این استیصال رو به خاطر نمی‌آرم پیش از این تجربه کرده باشیم … حالا نداری و کوچیک شدن ِ سفره‌ی مردم یه طرف،اینکه‌ نشون‌مون می‌دن یارانه‌هایی پرداخت شده که هرچی‌م خرید کنی باز یه چی تهش می‌مونه و خانوما خیلی‌م خوشحالن و ما دیوونه‌ایم که فکر می‌کنیم قدرت خریدمون پایین اومده دیگه جز ِ جیگر می‌ده به آدم! واقعیت اینه که شرایط ِ معیشتی ِ مردم هولناکه…هزینه‌ی درمان و تحصیل و مسکن سربه فلکه…گرونی بیداد می‌کنه‌ مخارج هیچ جوره با مداخل جور درنمی‌آد!شرایط آب و هوایی هم که اینجور!…نفس نمی‌شه کشید!با اون زمستون و این بهار ِ کمْ‌بارش مشکل کم آبی هم که پیش رومونه…خب مردم حق دارن هر روز عصبی‌تر و نگران‌تر و ناامیدتر باشن. اینا رو کیه که نفهمه و‌ نبینه و‌ درک نکنه با پوست و استخوان؟!ولله حق این مردم این نیست…حق ِ مردمی این همه صبور و‌ مقاوم نباید که این باشه. هربار می‌آم اینجا،یه سری به اینستاگرام بزنم،حرفا و‌درد ِ دل های مردم رو که می‌خونم دلم بدجور می‌گیره …کاری ازم ساخته نیست و فقط غصه می‌خورم.چی می تونم بگم؟گفتنی نیست اصلا! مگه نمی‌دونن؟مگه نمی‌بینن؟باز فکر می‌کنم و باز بغض و باز بغض … یه چیزی رو خیلی دلم می‌خواد بگم اینجا یادمون نره،همه خسته‌ایم…همه درمونده…کاش دست از جون ِ هم …دست از سر ِ هم برداریم!هرکی این روزا با هزار گرفتاری ِ ریز و‌ درشت دست به گریبونه،بار ِ اضافه‌ی شونه‌ی هم نباشیم…همه‌ مثل ِ همیم…یکی یه ذره بیشتر…یکی یه ذره کمتر،همه گرفتاریم !دست برداریم از جون ِ هم…دل به دل ِ هم بدیم…از نفرت خرج ِ هم کردن،نونی به سفره‌ی کسی نمی‌آد به همون خدا! مقابل ِ هم واینستیم. . عکس از Moon Photography . #یار_هم_باشیم_نه_بار_هم

Shabnam Moghadami Instagram – . نسل ِ من کم سختی و گرفتاری و محدودیت و درموندگی ندیده در طول ِ زندگیش…این جا که گیر کردیم ولی یه تنگنای عجیب و جدیده!این استیصال رو به خاطر نمی‌آرم پیش از این تجربه کرده باشیم … حالا نداری و کوچیک شدن ِ سفره‌ی مردم یه طرف،اینکه‌ نشون‌مون می‌دن یارانه‌هایی پرداخت شده که هرچی‌م خرید کنی باز یه چی تهش می‌مونه و خانوما خیلی‌م خوشحالن و ما دیوونه‌ایم که فکر می‌کنیم قدرت خریدمون پایین اومده دیگه جز ِ جیگر می‌ده به آدم! واقعیت اینه که شرایط ِ معیشتی ِ مردم هولناکه…هزینه‌ی درمان و تحصیل و مسکن سربه فلکه…گرونی بیداد می‌کنه‌ مخارج هیچ جوره با مداخل جور درنمی‌آد!شرایط آب و هوایی هم که اینجور!…نفس نمی‌شه کشید!با اون زمستون و این بهار ِ کمْ‌بارش مشکل کم آبی هم که پیش رومونه…خب مردم حق دارن هر روز عصبی‌تر و نگران‌تر و ناامیدتر باشن. اینا رو کیه که نفهمه و‌ نبینه و‌ درک نکنه با پوست و استخوان؟!ولله حق این مردم این نیست…حق ِ مردمی این همه صبور و‌ مقاوم نباید که این باشه. هربار می‌آم اینجا،یه سری به اینستاگرام بزنم،حرفا و‌درد ِ دل های مردم رو که می‌خونم دلم بدجور می‌گیره …کاری ازم ساخته نیست و فقط غصه می‌خورم.چی می تونم بگم؟گفتنی نیست اصلا! مگه نمی‌دونن؟مگه نمی‌بینن؟باز فکر می‌کنم و باز بغض و باز بغض … یه چیزی رو خیلی دلم می‌خواد بگم اینجا یادمون نره،همه خسته‌ایم…همه درمونده…کاش دست از جون ِ هم …دست از سر ِ هم برداریم!هرکی این روزا با هزار گرفتاری ِ ریز و‌ درشت دست به گریبونه،بار ِ اضافه‌ی شونه‌ی هم نباشیم…همه‌ مثل ِ همیم…یکی یه ذره بیشتر…یکی یه ذره کمتر،همه گرفتاریم !دست برداریم از جون ِ هم…دل به دل ِ هم بدیم…از نفرت خرج ِ هم کردن،نونی به سفره‌ی کسی نمی‌آد به همون خدا! مقابل ِ هم واینستیم. . عکس از Moon Photography . #یار_هم_باشیم_نه_بار_هم

Shabnam Moghadami Instagram - . نسل ِ من کم سختی و گرفتاری و محدودیت و درموندگی ندیده در طول ِ زندگیش…این جا که گیر کردیم ولی یه تنگنای عجیب و جدیده!این استیصال رو به خاطر نمی‌آرم پیش از این تجربه کرده باشیم … حالا نداری و کوچیک شدن ِ سفره‌ی مردم یه طرف،اینکه‌ نشون‌مون می‌دن یارانه‌هایی پرداخت شده که هرچی‌م خرید کنی باز یه چی تهش می‌مونه و خانوما خیلی‌م خوشحالن و ما دیوونه‌ایم که فکر می‌کنیم قدرت خریدمون پایین اومده دیگه جز ِ جیگر می‌ده به آدم! واقعیت اینه که شرایط ِ معیشتی ِ مردم هولناکه…هزینه‌ی درمان و تحصیل و مسکن سربه فلکه…گرونی بیداد می‌کنه‌ مخارج هیچ جوره با مداخل جور درنمی‌آد!شرایط آب و هوایی هم که اینجور!…نفس نمی‌شه کشید!با اون زمستون و این بهار ِ کمْ‌بارش مشکل کم آبی هم که پیش رومونه…خب مردم حق دارن هر روز عصبی‌تر و نگران‌تر و ناامیدتر باشن. اینا رو کیه که نفهمه و‌ نبینه و‌ درک نکنه با پوست و استخوان؟!ولله حق این مردم این نیست…حق ِ مردمی این همه صبور و‌ مقاوم نباید که این باشه. هربار می‌آم اینجا،یه سری به اینستاگرام بزنم،حرفا و‌درد ِ دل های مردم رو که می‌خونم دلم بدجور می‌گیره …کاری ازم ساخته نیست و فقط غصه می‌خورم.چی می تونم بگم؟گفتنی نیست اصلا! مگه نمی‌دونن؟مگه نمی‌بینن؟باز فکر می‌کنم و باز بغض و باز بغض … یه چیزی رو خیلی دلم می‌خواد بگم اینجا یادمون نره،همه خسته‌ایم…همه درمونده…کاش دست از جون ِ هم …دست از سر ِ هم برداریم!هرکی این روزا با هزار گرفتاری ِ ریز و‌ درشت دست به گریبونه،بار ِ اضافه‌ی شونه‌ی هم نباشیم…همه‌ مثل ِ همیم…یکی یه ذره بیشتر…یکی یه ذره کمتر،همه گرفتاریم !دست برداریم از جون ِ هم…دل به دل ِ هم بدیم…از نفرت خرج ِ هم کردن،نونی به سفره‌ی کسی نمی‌آد به همون خدا! مقابل ِ هم واینستیم. . عکس از Moon Photography . #یار_هم_باشیم_نه_بار_هم

Shabnam Moghadami Instagram – .
نسل ِ من کم سختی و گرفتاری و محدودیت و درموندگی ندیده در طول ِ زندگیش…این جا که گیر کردیم ولی یه تنگنای عجیب و جدیده!این استیصال رو به خاطر نمی‌آرم پیش از این تجربه کرده باشیم …
حالا نداری و کوچیک شدن ِ سفره‌ی مردم یه طرف،اینکه‌ نشون‌مون می‌دن یارانه‌هایی پرداخت شده که هرچی‌م خرید کنی باز یه چی تهش می‌مونه و خانوما خیلی‌م خوشحالن و ما دیوونه‌ایم که فکر می‌کنیم قدرت خریدمون پایین اومده دیگه جز ِ جیگر می‌ده به آدم!
واقعیت اینه که شرایط ِ معیشتی ِ مردم هولناکه…هزینه‌ی درمان و تحصیل و مسکن سربه فلکه…گرونی بیداد می‌کنه‌ مخارج هیچ جوره با مداخل جور درنمی‌آد!شرایط آب و هوایی هم که اینجور!…نفس نمی‌شه کشید!با اون زمستون و این بهار ِ کمْ‌بارش مشکل کم آبی هم که پیش رومونه…خب مردم حق دارن هر روز عصبی‌تر و نگران‌تر و ناامیدتر باشن.
اینا رو کیه که نفهمه و‌ نبینه و‌ درک نکنه با پوست و استخوان؟!ولله حق این مردم این نیست…حق ِ مردمی این همه صبور و‌ مقاوم نباید که این باشه.
هربار می‌آم اینجا،یه سری به اینستاگرام بزنم،حرفا و‌درد ِ دل های مردم رو که می‌خونم دلم بدجور می‌گیره …کاری ازم ساخته نیست و فقط غصه می‌خورم.چی می تونم بگم؟گفتنی نیست اصلا! مگه نمی‌دونن؟مگه نمی‌بینن؟باز فکر می‌کنم و باز بغض و باز بغض …
یه چیزی رو خیلی دلم می‌خواد بگم اینجا
یادمون نره،همه خسته‌ایم…همه درمونده…کاش دست از جون ِ هم …دست از سر ِ هم برداریم!هرکی این روزا با هزار گرفتاری ِ ریز و‌ درشت دست به گریبونه،بار ِ اضافه‌ی شونه‌ی هم نباشیم…همه‌ مثل ِ همیم…یکی یه ذره بیشتر…یکی یه ذره کمتر،همه گرفتاریم !دست برداریم از جون ِ هم…دل به دل ِ هم بدیم…از نفرت خرج ِ هم کردن،نونی به سفره‌ی کسی نمی‌آد به همون خدا! مقابل ِ هم واینستیم.
.
عکس از
Moon Photography
.
#یار_هم_باشیم_نه_بار_هم | Posted on 17/May/2022 23:53:20

Shabnam Moghadami Instagram – .
چه غنیمت ِ بزرگی،چه نعمت ِ ارزنده‌ای هستید شما برایم …در روزگاران ِ پُر غصه‌ی دلتنگ…روزگار ِ بی‌قراری‌های کُشنده…در روزگار ِ دوستی و محبت و عشق و رفاقت های ِمجازی…روزگار ِ همه چیز ِ مجازی! چه عین ِ حقیقت‌اید شما…حقیقی…واقعی …خود ِ خودتان…

کاش از ما به هم ،جز مهر و امنیت و توجه نرسد …تا همیشه…!مثل ِ همیشه.
بمانید برایم.
.
#دوستی
#رفاقت
#دوستان_قدیمی
#سلفی
#فاطمه_معتمدآریا 
#پانته_آ_پناهی_ها 
#مریم_شیرازی
#رویا_جعفریه 
#شبنم_مقدمی 
@maryam.shiraziii 
@panipana 
@fatemehmotamedarya 
@royajafarieh
Shabnam Moghadami Instagram – .
بیست و پنجم اردیبهشت به نام ِ نامی ِ حکیم فردوسی ِتوسی مزین است و برای پارسی‌زبانان ِ جهان بسیار خجسته.

روز  بزرگداشت جناب فردوسی شاید روز ِ خوبی باشد برای خواندن ِ بخشی از شاهنامه‌اش.هر تکّه که بیشتر دوست دارید…هرچقدر که وقت دارید…چند بیتی حتی.
.
عکس در زمستان ۹۹،در توس ِ خراسان برداشته شده…گمانم به دست ِ گردشگری.و اینجا آرامگاه ِ فردوسی توسی‌ست.
.
#فردوسی_توسی 
#روز_بزرگداشت_فردوسی 
#مفاخر_ایران 
#مفاخر_ایران_را_بشناسیم 
#حکیم_فردوسی_توسی

Check out the latest gallery of Shabnam Moghadami