Anna Abreu Instagram – Moi syksy. 🍁🍂

Anna Abreu Instagram - Moi syksy. 🍁🍂

Anna Abreu Instagram – Moi syksy. 🍁🍂 | Posted on 31/Aug/2022 11:23:51

Anna Abreu Instagram – Huomenna mennään taas!! Tää kesä on ollu niin älytön. Ennennäkemättömän hienoja keikkoja mun uralla. Tänä kesänä tehty 23 keikkaa tähän mennessä ja aika paljon vielä jäljellä ennen syyskuun taukoa. 😍😅 Jos siis saat mahdollisuuden tulla tsekkaa meidät livenä, tuu! ❤️❤️❤️
📸: @t.salmine
Anna Abreu Instagram – Tän viikon keikat:

Ke: Kansalaistori, Helsinki klo 18.30-19.00 Mini setti😍
Pe: Solar Sound, Seinäjoki 
La: PopPark, Himos 

Ootko ollu keikoil tänä kesänä? Enää 10 keikkaa kesän settiä jäljellä. ❤️😭 Lokakuussa sit taas jatketaan syksyn klubirundilla, mut ennen sitä, tulkaa tsekkaa, koska kesää on viel jäljel hei!

Check out the latest gallery of Anna Abreu