Ghazal Saremi Instagram – هر وقت با کودک درونم می ریم بیرون، حتما همه چی خوب پیش می ره.
کودک درونم حالش خوب چون دوران کودکی خوبی داشتم.
آدم بزرگ ها اون موقع حالشون بهتر از آدم بزرگ های اینروزها بود.
کانون پرورش فکری کودکان بود و پارک ملت بود و پارک ساعی و شهربازی….
مراقبتهای مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها و خاله و عمه و دائی.
کلی بازی تو کوچه ها و با بچه های هم سن و سال و همسایه و فامیل.
خلاصه که با گذروندن دوران کودکی سلامت و در سایه ای امن و پر از شیطنت و شادی، باقی عمر یک آدم تضمین می شه.
تو این عکس این کودک عزیز سوفیا خانم اومده تا منو مثلا از خواب بیدار کنه…
عکس : نازی هزار خانی
با تشکر فراوان از تهران ایمیجز
@missnazi2000 @tehranimagescom
#کودکی_سالم #کودک_درون #غزل_صارمی
#بازیگران_زن_ایرانی #عکاسی_آتولیه | Posted on 02/Jul/2022 15:36:44


