Ramin Nasernasir Instagram – از سال هشتاد و دو تا نود و پنج، به مدت سیزده سال در شهرک اکباتان زندگی کردم، و شادی و سرزندگی این شهرک و اهالی اش همیشه آنرا بعنوان یکی از بهترین جاها برای زندگی در تهران در ذهنم ثبت کرده است. امروز با دیدن این ویدئو و تماشای تلاش هم محله ایهای سابقم برای حفظ سرزندگی در دوران کرونا، دوباره برای اکباتان دلتنگ شدم
#کرونا
#در_خانه_بمانیم
#اکباتان | Posted on 24/Mar/2020 16:11:05
Check out the latest gallery of Ramin Nasernasir



