Ramin Nasernasir Instagram – اگر دولت در حد انتظار عمل نمیکند، فرصتی برای گلایه باقی نمانده. همهی ما در قبال هم مسئولیم. به غیر از خودمان نگران کارمندان، کارگران و تمامی مشاغل وابسته به حضور در محل کار باشیم.
اجازه ندهیم این بیکفایتی در نزدیکی سال نو بیش از این کار دستمان دهد و روزگار هموطنانمان را سیاه کند.
لطفا و حتما به اشتراک بگذارید.
شما مسئولید!
#به_شعب_بانک_نرویم #ویروس_کرونا | Posted on 11/Mar/2020 21:04:20



