Hili Yalon Instagram – אני מרגישה בכלא לפעמים,למה לפעמים? כי זה כמו גלים יש לי כל כך הרבה דברים להגיד עליהם תודה: יש לי בית ,ילדה טפו טפו אבל הציפוצופים מהצומת,ריח המקדונלד, הבדידות שתוקפת לפעמים, החורף המתקרב, הקייץ המתיש.. אבל יש לי אבא שאוהב אותי ,יש לי חברים ,יש לי וכו.. וככה זה לופ האם זה הכל? ולחפש מקום עם יותר רווחה? לתל אביב כבר לא אחזור, גם הערבה וגם הצפון נהיו צפופים אין שעה בלי פקקים והחוץ סוגר עלי, וכשאני נושמת יש בי מעיין של ידע להעביר סדנאות,שיחות והאש הטהורה הפנימית. אלו חיים.. קשה לי לחשוב על יצירת יחסים זוגיים או חברייים בימים אלו כי הרי כולם נגועים עכשיו בלחץ הכלכלי זמנים לחוצים וחדשות החוץ ,כולם מרוכזים בעצמם בלית ברירה ואני מתגעגעת לרגעים הקטנים להתבונן בחילזון המגיח להתלהב מריח היסמין בפקק האחרון ראיתי ציפורים ופצחתי בבכי אני מצטערת שהאדמה פה נגזלת ונעלמת לחיות ולטבע ולתוך בטון הארץ הקטנה שלנו ביער טרקטורונים ואופנועים,הכל הומה, אולי זה החגים.. שיעברו כבר! למישהו יש זמן להנות מהם בכלל? ואני? אני אולי לא תכננתי נכון.. אני מרגישה בכלא לפעמים ואני בשלב בוגר של הכלה, של סבלנות, שלב שאומר שהחיים הם גם וגם ושזה גל שיעבור המטפלת שלי אומרת שפעם מזמן הייתי שוברת את הכלים.. אוף! גם עכשיו בא לי..אני מפחדת זה טבעי שאני מפחדת נכון? כן! זה טבעי. בעצם כל מה שנשאר זה לנשום, ולהגיד תודה לחכות שהגל יחלוף וגם כמו בסיפור פנדורה כשהשדים צצים להישאר עם אמונה כי היא הכי חמודה..🤍 | Posted on 01/Oct/2023 18:27:45
Check out the latest gallery of Hili Yalon



