Betül Arım Instagram – Canlar ne olur oy kullanmaya gidin oyunuzu mutlaka kullanın demiyorum çünkü bu zaten bir yurttaş olarak hepimizin sorumluluğu ben böyle bir şey söylemekten utanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum aman bir oydan ne olur benim bir oyumlamı değişecek ??? İşte o iş öyle değil. Çok sevdiğim bir söz var diyor ki “ Kar taneleri doğadaki en kırılgan şeylerdendir. Ama bir araya geldiklerinde bakın neler yapabiliyorlar “ hepimiz geleceğimizi aydınlığa bırakacak kadar değerliyiz. Ne olur karanlığa geçit vermeyelim. Çok değerli şairimiz Behçet Necatigil’in dizelerini hep hatırlayalım. Ya ümitsizsiniz, ya ümit sizsiniz. Ya çaresizsiniz, ya çare sizsiniz. Tabii ki yalnız oy vermeye gitmekle kalmıyoruz oyunumuza da sahip çıkıyoruz bunun için oy ve ötesi gönüllüsü olabilirsiniz onların Instagram sayfasına yazabilirsiniz. Birleşirsek var oluruz ayrışırsak yok oluruz. Secim bizim. Hepimizin kendimize sorması gereken soru ben neyi seçiyorum aydınlığı mı ??? karanlığı mı ??? 👫🤝👭🌿🌻🐞🐝📚🖍️💚
#oyveötesi #seçim #seçimsenin #sandığagidelim #adalet #özgürlük #kadınhakları | Posted on 29/Mar/2024 00:15:06



