Lasse Rimmer Instagram – Jeg har været med til at samle penge ind til velgørenhed mellem jul og nytår oftere end jeg har siddet over, siden jeg fik chancen først gang for over 25 år siden. Tre gange har jeg selv været vært, men aldrig så dygtigt som årets værter, @carsteneskelund og @warberg85. Showet har heddet Talegaver til Børn, Comedy Aid og nu Grin til Gavn, og for tiden er det Red Barnet, der bruger overskuddet på udsatte børn herhjemme og i resten af verden. Det blev til 1.3 millioner i år. Og det sædvanlige spørgsmål er “bliver det vist på tv?” Ja. Ja, det gør. I år må du vente til april. TV-rettighederne er med til at sikre overskuddet. Men det er især alle jer, der brugte tid og penge på at se showet live i Aarhus og på Frederiksberg, der fortjener den varmeste tak og største taknemmelighed. Klap dig selv på skulderen, hvis du hjalp og grinede med os. | Posted on 09/Jan/2023 22:11:37
Check out the latest gallery of Lasse Rimmer



