Ayşe Şule Bilgiç Instagram – Bizim kültürümüzde insanın kendini beğenmesi adı üstünde “kendini beğenmişlik” olumsuz bir temadır. Burnu büyüklük, ukalalık, diğer insanları küçümseyen bir tavır gibi anlaşılır bu kendini beğenmişlik.
Oysa yıllardır yaşadığım onca yaşam deneyimi, okuduğum onca kitap, aldığım onca eğitimle anlıyorum ki her birimiz kendimizi beğendiğimizde önce kendimizle sonra bir başkası ile, dünya ile kurduğumuz ilişki de güzelleşiyor. Ve bu kendini beğenmişlik hiç de bir başkasını ezen, küçümseyen bir yere gitmiyor. Aksine o davranışların arkasında da örtülü bir “kendini beğenmemezlik” olduğunu artık biliyorum.
Şimdi izninizle kendi doğumgünümü ilk kendim kutlamak, kendime teşekkür etmek istiyorum.
Canım kendim! 🧿
Uzun zamandır çok şey yaşadın!
Çok üzüldün, çok ağladın, çok güldün, çok heyecanlandın, çok korktun, çok kaygılandın, çok çalıştın, çok zorlandın, çok eğlendin, çok yoruldun, çok soru sordun, çok büyüdün, çok öğrendin, çok sabrettin, çok yıprandın, çok onardın, çok verdin, çok aldın, çok sevdin, çok yandın, çok sandın, çok başardın, çok yanıldın…
Ne yaptıysan hep çok yaptın!!
Her anında seninle olmak inanılmaz güzeldi.
Yıllarca bu dünyayı, kendin dışındakileri ve kendini anlamak için gösterdiğin çaba, emek, hassiyet, merak, çalışkanlık, sabır ve başına gelen her şeye rağmen böyle gülümseyebildiğin için seni yürekten kutluyorum. 👏🏻👏🏻
İnsan doğmak, insan olmak ve insan kalmak çok zor! Çokk! 😇
İyi ki sen olarak doğmuşum. 🙏🏻💕
Doğum günün kutlu olsun. 🎂
Ömrünün en güzel yaşlarının başlangıcı olsun. 🙏🏻
Seni geç buldum ama bulunca çok sevdim. 💕
Seninle yaşadığımız her an çok güzeldi ve şimdi heyecanla daha da güzellerini yaşamaya…🧿
Nice yaşlara… 🧿❤️ | Posted on 04/Jun/2024 02:42:35



