Gabriele Dell’Otto Instagram – “Ricordiamoci di vivere!” Questo è l’augurio che faccio ad ognuno di noi ed il pensiero che mi accompagna ogni volta che mi trovo a passare all’ @enotecaladolcevita a Montepulciano! Grazie a Cristian e a tutto lo staff! Un’esperienza imperdibile, se fossi in voi proverei!! “Let us remember to live!” This is my wish for each of us and the thought that accompanies me every time I find myself passing by @enotecaladolcevita in Montepulciano! Thanks to Cristian and all the staff! An experience not to be missed, if I were you I would try it!!!#montepulciano #vino #tradizione #toscana | Posted on 14/Jul/2024 21:23:01
Check out the latest gallery of Gabriele Dell'Otto



