Jens Stoltenberg Instagram – Gratulerer med dagen fra Brussel og den fine norske feiringen stelt i stand av Den norske foreningen, Den norske skolen og Sjømannskirken.
I dag feirer vi vår fred og frihet og sender en ekstra takk til dem som passer på oss, i tjeneste for Nato.
Vi sender også våre tanker til det ukrainske folket som kjemper for de samme verdiene.
Vi feirer Grunnloven i dag.
Vi må ikke glemme å verne om den hver dag resten av året også. | Posted on 17/May/2023 20:06:09



