Ayşegül Aldinç

Ayşegül Aldinç Instagram – Her fotoğrafın bir hikayesi var.
Hele günlerden perşembe ise anlatmak farz.
Stüdyo Erol ve Stüdyo Yaşar
80’li, 90’lı yılların en ünlü fotoğrafçılarındandı.
Stüdyo Yaşar nâm Yaşar Göksoy 2019 yılında hayata veda etmişti.
Stüdyo Erol ise Allah ömürler versin; yıllar önce Ege’ye yerleşip sakin bir hayat sürmeyi tercih etti.
Bu Fotoğrafı o çekmişti.
📸📸📸
Profesyonel sahne hayatımın ilk fotoğraflarını ölümsüzleştiren sevgili @erolatar_vip la yıllar sonra beni dinlemeye geldiği Mordoğan konserimde görüşmüş eski günleri yâd etmiştik.
📸📸📸
80’li yıllarda ilk albümüm Ve Ayşegül Aldinç’i finanse etmek üzere gazinoya çıkmaya karar verdiğimde
ilk afiş fotoğrafım tabii ki mesleğinin doruğunda olan Stüdyo Erol imzası taşımalıydı.
İrtibata geçtik, çekim gününde karar kıldık.
Sonra…
Sonra olan oldu.
🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
O yıllardaki hayat arkadaşımla çekim gününden bir gün önce gece mânâsız bir kavgaya tutuştuk.
O yıllar bende abartı nosyonu fazlacaydı şimdi doğruya doğru!
Özeleştirimi de verdikten sonra devam edebilirim:
Ben bütün gece zırladıktan sonra sabah uyanıp aynaya bakınca ne göriim?
(Koro: Ne gör? Ne gör?)
A benim gözler arı gibi!
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Aradım Erol Bey’i.
Dedim böyle böyle; lütfen başka bir güne alalım çekimi.
“Olmaz şekerim” dedi.
“Çok doluyum alamam. Bugün yapmak zorundayız.”
Ben şok! Alternatifim de yok.
Çaresiz gittim.
😌😌😌
İlk afiş fotoğrafımın elem ve kederli ifadesi bu sebeptendir.
Onu da bir ara paylaşırım.
Kocca afişi saklandığı yerden bulup bir merdivenin üzerine filan çıkmak suretiyle tepeden çekmem gerek.
Dia olarak bile yok o fotoğraf.
Bir ara evime hırsız girmiş idi.
Çalacak başka bi şey bulamadığından
laptop’umu çaldı uğursuz! Sanırım onun içindeydi.
(Yedekleme filan da hikaye tabii o yıllarda; aleti yeni yeni söküyoruz!)
😎😎😎
Hazır hırsızdan söz etmişken (hayır şal konusuna girmiicem!) söyleyiveriim:
Hiç boşuna zahmet buyurmasın. Evde ne kasa var ne de altın, gümüş, pırlanta.
Hani verim alamaz; boşa adrenalin!
#tbt miz kahredici gündem içre az biraz hafiflik, biraz gevşeme sağladıysa ne âlâ.
Hafta sonu @insperabodrum da özel bir komboyla çalıp söylüyoruz.
O yanda olanları bekleriz…🙏🏼😊
#ayşegülaldinç
#80’s #90’s | Posted on 29/Aug/2024 18:10:18

Ayşegül Aldinç

Check out the latest gallery of Ayşegül Aldinç