Ayşegül Aldinç Instagram – Ağustosu can dostlarımızla böyle karşılamak istedim. Temmuz, kayıpları ve kararlarıyla kararttı, kanırtmaya da devam ediyor.
Yeni ay hoş gelsin isterdik; “hoşt” dediler!
Alınmadık..
📌📌📌
Ağustosun yarısı yaz, yarısı kış derler.
Bizim de öyle sayılır.
Bir yanımız kara kışa sardı, öbür yanımızı yaz eylemeye çalışıyoruz.
El verdiğince…
”El” de vermiyor ki; “Birleşsin Bütün Eller” i, “Hepimiz Kardeşiz”i söyleyip barış içersinde elele tutuşup kendi etrafımızda dönelim. Dört ayaklı dostlarımız etrafımızda hoplayıp zıplasın.
🐕🐈🐕
Değiş tonton diyerek en tonton halime bürünüyorum şimdi:
Önce bi şey sorucam ama:
Balıkesir’den İstanbul’a dönerken havaalanı bekleme salonunda unuttuğum, çok sevdiğim sarımsı şalımı kim aldı?!
Kim aldıysa ya şimdi söylesin, ya da şimdi söylesin!
Bir ümit sordum.
Kayıp bürosuna teslim etmediği için sonsuza kadar susma ihtimali de mevcut tabii.
😔😔😔
“Malı da ne kıymetliymiş; n’olucak alt tarafı bi şal” diyenler olucaktır şahsım için.
Hayır efendim; onun üst tarafı da şal idi!
Hem mal canın yongasıdır. ( Hayır! Derdimi de sevdirmiyorum!)
Hani bi mucize olur da “Aaa şal onun muymuş? noktasına gelirsek sahibine teslimi fevkalâde olurdu.
Elden alabilirim.
Eller Eller Eller şarkısına birlikte yeni bir boyut katabiliriz neş’ve ve mutlulukla…
Geri gelmezse de haram ederim bak ona göre!
🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Burhaniye demişken meydanda yörenin özelliği ile ilgili “heykelimsi” görmemek beni ziyadesiyle mutlu etti!
Bu gözler meydanlarda neler gördü neler.
Çatalın ucuna köfteyi saplamış bir el heykeli mi istersin, ata mı biniyor tövbe başka bi şey mi yapıyor şüphesi uyandıran şehzade heykeli mi istersin, insanın üstüne üstüne gelen dev zerzavat heykelleri mi?…
Merkezde misal; parmaklıklar ardında esir bir balık görsem üzülürdüm!
🍑🍉🍎
Bu arada Burhaniye Belediyesi tarafından yazarlara zeytin fidanları armağan edildi.
Bu beni ziyadesiyle mutlu etti.
Döner dönmez bahçeme diktim.
Ne güzel bir hatıra oldu.
Teşekkür ederim.
😊😊😊
“Gün”ün “dem”inden uzaklaşmanın mümkünü yok biliyorum.
Ama illâki sportif başarılarımız…
Kasvetli zamanlarımızın en büyük tesellisi…
İyi ki…👏🏼🙏🏼🇹🇷
#ağustos
#august
#yasayıvetoet
#yasayıgeriçek | Posted on 01/Aug/2024 22:52:24
Check out the latest gallery of Ayşegül Aldinç



