Ayşegül Aldinç

Ayşegül Aldinç Instagram – Acı haberi aldığımızdan beri ne yerdeydim ne gökte.
Toparlanamıyorum.
Hepimiz gibi…
Dün Melike Şahin güzel kardeşimin zamanlar önce tüm zarafetiyle arayıp sahnesinde misafir etmek için ricada bulunması üzerine Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu’ndaki konserine çıkacağım gündü.
⚫️⚫️⚫️
Bu yazıyı Narin’in bulunduğu gün yani dün yazdım.
“Bulunduğu” diyorum; ötesini yazamıyorum…
“Semtimiz de suskun bugün; tüm ülke gibi.
Çocuk parkında bile çocuk yok.
Aklı başında ebeveynler saklamışlar çocuklarını…
Artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmadığı, yenisinin de her türlü kötülüğü, cehaleti, görgüsüzlüğü nişâne gibi büyük bir keyifle omzunda taşıyan zihniyetten saklamışlar diye düşünüyorum.
Yarın okulların açılacağı geliyor aklıma.
Sebep bu demek diyorum.
Ne yapacağımı bilemez vaziyette dolanıp duruyorum.
Akşam çok sevip takdir ettiğim #MelikeŞahin in konserinde konuk sanatçıyım.
Kendime gelmem gerek.
Gelemiyorum.
Bu kötü haberin üzerimde yarattığı beter duygudan çıkamıyorum.
Banyoya giriyorum. Günde beş kez duş alan ben; devrânın pisliklerinden arınmak istercesine derimi yola yola yıkanıyorum.
Geçmiyor
Geçmez!
⚫️⚫️⚫️
Sokaktan isterik bir kahkaha sesi geliyor.
Gelmeye devam ediyor…
Pencereden yarı belime kadar sarkıp BUGÜN OLMAZ! diye haykırıp üstüne atlamak istiyorum…”
⚫️⚫️⚫️
Akşam oluyor.
Artık sahnedeyim.
Alkışlar beni kendime getiriyor.
Melike tüm naifliği ve sevgisiyle sahnede beni onurlandırıyor.
Birlikte Narin’in şahsında hayattan koparılmış tüm çocuklar için söylüyoruz.
Sonra ben kulise ordan da evime dönüyorum.
Uyuyamıyorum.
Bu seferki sahne adrenalininden değil.
#Narin kız aklımdan çıkmıyor.
İçim dışım kahır belâ dolu.
Ama burada dilimi kötü kelâmların emrine amâde kılmak niyetinde değilim.
Tüm ülkenin bedduası yeter
⚫️⚫️⚫️
Melek kızım, gittiğin yerde huzur bul. Orada seni kimse zedeleyemez.
Seni koruyamadığımız için lanet olsun.
Cehennem bizim olduğumuz tarafta; sen huzurda ol.
Çocukların öldürülebildiği bir dünyada yaşamak gerçekten anlamsız.
Bir kez daha ne diyeceğimi bilemiyorum.
Sözü neylerse güzel eyler
Nâzım Hikmet alıyor:
“Öyle ölüler vardır ki,
ben onların öldüklerini düşündükçe,
vakit olur yaşadığımdan utanırım.” diyor.
Utanıyorum!.. | Posted on 09/Sep/2024 16:59:32

Ayşegül Aldinç
Ayşegül Aldinç

Check out the latest gallery of Ayşegül Aldinç