Şebnem Bozoklu Instagram – Bu sene doğumgünümü yarın sabah 08.00 da çalışmaya başlayacağım için parti gibi bişeyle kutlayamadım ama annem, Kanat ve Enisle harika bir öğle yemeği yedik ❤️ İnsanın gülerek büyümesi çok güzel. Çok teşekkür ederim canlarım 🙏🏻🌹❤️ | Posted on 25/Aug/2024 21:23:45
Check out the latest gallery of Şebnem Bozoklu



