Hoda Zeinolabedin Instagram – عزيزانم
تشكر ميكنم از مهر شما به من – به ماهى – كه عزيزترين بود برام مابين نقش هايى كه تا به امروز ايفا كردم..
كه رنجش رنجم بود..
بى مادرى ش بى مادرى م..
كه از دست داده بود و از دست داده بودم..
اين زنى كه ازخودگذشته بود و اما محكوم به كنترل گرى
سخت زيبا بود.
آيدا پناهنده و ارسلان اميرى
اعتمادتون ارزشمند بوده و هست.
از تجربه ى اين زندگى كنار شما بسيار آموختم.
عكس از : اميد صالحي @omidsalehi.pix
@idapanahandeh ❤️
@arsalanamiri_
🥰 | Posted on 20/Jul/2024 21:18:26



