Linnea Henriksson Instagram – Hörde min egen ”våga skit i allt och ba fira jul hemma”-anthem på bilradion igår efter nästan 50 mil under väskor och kassar. Ironin. Men med tiden blir ju allt en mysig tradition, på nåt sätt. Hur firar ni? 📸: @emma.leonora | Posted on 21/Dec/2024 15:40:56
Check out the latest gallery of Linnea Henriksson



