Tiia Elg Instagram – Hyvää isänpäivä iltaa, täältä keskeneräisyyden keskeltä, ei tekeminen tekemällä lopu.
Aikamoinen vuosi ollut. Tehtiin Tammikuussa kaupat hyvinkin intuitiivisesti. Huhtikuussa saatiin avaimet ja ihmeteltiin, mitä tuli ostettua. Toukokuussa aloitettiin purkutyöt. Kesäkuussa rakennettiin ja heinäkuussa taas ihmeteltiin ja oltiin vain. Elokuusta tähän päivään ja hamaan tulevaisuuteen asti, ollaan joka päivä tehty jotain, sen minkä töiltämme ollaan ehditty.
Meillä on ollut isona apuna mun isä sekä taitava @avabeldesign ja tietenkin @blauinterior Pirjo.
Paljon on vieläkin hommaa, mutta mikäs tässä touhutessa valmiissa maailmassa. Hiukan kuitenkin malttamattomana odotan, että olisi jo valmista. Haluisin sanoa, että toivottavasti tän vuoden loppuun menessä, mutta en sano, koska keväällä hoidetaan kuntoon terassi sekä ulkoverhous. (Jos se on edes oikea termi)
🩵 Iso kiitos meidän yhteistyökumppaneille
Keittiö @blauinterior
WC kalusteet @inrbathroom
Laatat @laattamyymala
*kalusteista ja laatoista saatu alennus. | Posted on 11/Nov/2024 00:32:47



