Mari Natsuki Instagram – #傍
#長野
#soba
#ローストビーフ丼
#yummy
先日テイクアウトして美味しかった傍さんでランチ🥢お蕎麦やさんなのに、またローストビーフ食べちゃって、、、かわいいお店で最高でした!
テラスで頂くのも👌
I returned here for lunch.🥢 They are a soba noodle restaurant, but I ordered a bowl of roast beef over rice again.
Really cute and great place!
You can also eat outside!👌 | Posted on 09/Apr/2025 09:59:48



