Tiia Elg Instagram – En tiedä, miksi olen aina aiemmin matkustanut 30c perässä. Kevät on mitä parhain aika matkustaa Etelä-Euroopassa.Tässä muutama huomio kevätmatkailusta:
☀️ Ihanan lämmin, ei liian kuuma. Lasten kanssa mukavampi touhuta kaikkea, kuin hikihelteellä.
👒Täällä on rauhallista, turisteja on vielä aika vähän, joten kaikkialla on siistimpää. (Cleaner not cooler) lol
🌱Uskoisin myös, että luonto on nyt kauneimmillaan. Sitruunapuut, kukkia kaikkialla, appelsiinipuut…
🌼Luonnollisesti hinnat ovat erilaiset kuin turistikautena.
Illat on vielä viileät, mutta se ei sinänsä ole haaste näin suomalaisena. Huppari tai kevyt takki päälle ja ulos nauttimaan illallista. Merivesi on luonnollisesti vielä viileää. (Mutta mun mielestä se on aina liian kylmää) Kaikki paikat eivät ole vielä auki, koska turistikausi ei ole täysin alkanut. Toki sekään ei haittaa, koska täällä on todella moni paikka auki, ja se on enemmän kuin riittävästi viikon ajaksi.
Mitä lisäisit mun listaan? 🌞 | Posted on 18/Apr/2025 11:25:02



