Tiia Elg Instagram – Jälkeen ja ennen hetket, mitä mieltä olette muutoksesta, aika huomattava eikö vain?
Me vietetään todella paljon aikaa keittiössä, varmasti eniten kaikista kodin huoneista. Remonttia suunnitellessa meille oli tärkeää saada lisää tilaa keittiöön, joten vanhan väliseinän purkaminen oli hyvä päätös. Toinen hyvä päätös oli jättää yläkaapit pois. Meidän rintamamiestalossa on suhteellisen matala huonekorkeus, joten koen, että ’yläkaapittomuus’ antaa tilalle avaruutta.
Tarkoitus on vielä jatkaa keittiötä ulos asti katetun terassin muodissa. ☀️
Keittiö @blauinterior Ad/keittiöstä saatu alennus | Posted on 07/Apr/2025 19:01:17



