Nana Mahazan Instagram – 2 tahun #NanaDanCoffee dan sekarang di @7bariscafe 🥹 MasyaAllah Allah Maha Baik. Walau berliku jalannya, insyaAllah sentiasa tabah dan cekal mengharunginya..
Dulu buat kopi sendiri minum, sendiri kena puas hati.. Sekarang kena make sure kita dapat puaskan mereka yang berkunjung.. Memang tak mudah tapi alhamdulillah kopi di 7baris mantap setakat ini..
Juga makanan, alhamdulillah yg share dan berkongsi feedback, saya n team sangat hargainya. Kami juga tak lari dari kesalahan, mohon maafkan kekhilafan kami jika ada dan kami janji akan improve lagi 💪🏼
7baris memasuki bulan yang ketiga.. Doakan kami tau.. 🤲🏻 Terima kasih pada yang datang cuba, yang datang support 🥺 saya sgt sgt hargainya. Thank you so much moga Allah balas segala kebaikan korang yg mendoakan kejayaan 7baris dan yang baik baik berbalik pada kalian..
Yang dah datang 7baris apa fav korang? 😄
Btw saya perlukan seorang barista and seorang kitchen crew. Email resume now to [email protected] 😘 | Posted on 08/Sep/2025 09:00:03



